1. Használj grafikai sablonokat, amely olcsó és bárki számára elérhető, amelyből egyre több van az Interneten. Mivel a Föld túl van népesedve és túl sok cég könyörög azért, hogy végre valaki tőle rendeljen, így a legnagyobb hiba, ha beállsz a sorba és hétköznapi leszel. A legjobb, ha grafikai tervezés segítségével kitűnsz a tömegből. Természetesen jó marketing szövegre is szükséged lesz.
2. Implementálj olyan elemeket, melyek tetszenek a barátaidnak, családodnak és grafikusodnak és ne konzultálj a vevőiddel, marketing szakemberrel arról, hogy mi az, ami hatásos lenne. Sőt, legyen minél általánosabb a honlapod, hogy mindenkinek tessen. És még véletlenül se legyen karaktere a honlapodnak, cégednek.
3. Dolgozz önjelölt grafikusokkal, akiknek sem művészi érzékük, sem legmagasabb végzettségük nincs meg ezen a területen a szaktudást illetően. Hozzáteszem ez nem azt jelenti, hogy akinek nincs iparművész, tervezőgrafikus végzettsége az rossz arculattervező, de rizikósabb őt választanod. Aki az ország egyik legnehezebb, az Iparművészeti Egyetemen végzett az általában szavatolja a kiváló minőséget.
4. Semmiképpen se nézd meg a grafikusod, formaterveződ referenciáit és feltételeit, mielőtt elkezdesz vele dolgozni. És emellett ne kérj be több árajánlatot és csak a pénz szemszögéből elemezd azokat, ne hosszú távú befektetésként gondolj rá.
5. Ne rakjál fel magadról fényképet, videót, nehogy kiderüljön ki van a cég mögött.
Ez biztosan nagy bizalmat fog kelteni, hiszen honlappal rendelkezni nagy dolog, mely automatikusan vásárlásra ösztönzi az emberek 95 %-át.
De beszélni bárki tud, íme a konkrét példa: www.spiritlab.hu
"Adunk 1 grafikust ajándékba 1 napra"
Keresztes Attila
További bejegyzések: