

Ez egy szerteágazó téma, amit nehéz megfogni, mert elképzelhető, hogy mire leírom a mondatot már újabb impozánsabb flash animációk, bannerek születnek meg. De azért próbálkozzunk, az élet egy kísérlet. Talán ezért mondják, hogy az a szakértő, aki már minden hülye megoldást végigpróbált.
A száraz tanítás (iszogass hozzá bort és akkor jobban fog csúszni:))
.
.
Elnézést, hogy beleszólok, de kevesebb legyen a bor, mert szétcsúsznak a sorok.:) Ismételjünk:
De nézzük az alapokat a bannerek és flash animációk kapcsán. Tehát lehet a leendő „képződmény” alapja gif banner, flash banner, de dinamikusabb flash animáció is.
A méretét pixelben szoktuk megadni és érdemes többféle méretben megrendelni, mert ahány website, honlap annyi féle megoldás. Nem árt, ha az arculata is stimmel az oldallal. A jellege lehet statikus, álló (csak egy álló kép), vagy több kép is váltakozhat egymás után, esetleg mozgó (képen belül van mozgás) vagy váltakozó álló és mozgó képek variációja egyaránt.
Ez pont 1779-ben ment ki a divatból
Nem az a lényeg, hogy milyen, hanem, hogy mit… Lehet, hogy az álló, statikus kiment a divatból már régen és a többi modernebb között nem rúg labdába, de nem ez az egyetlen szempont, hanem, hogy mi van konkrétan rajta. Tessék kreatívan tálalni egy jó kis marketing üzenetet. Árajánlatnál fontos meghatározni a sorok számát, témáját, elárulni, hogy van-e a cégnek arculata és az is segíthet, ha rendelkezünk jó minőségi fotóval, ha szeretnénk azt is szerepeltetni rajta. A többi a grafikai stúdió dolga.
A 3D (három dimenziós) grafikánál egy probléma szokott lenni: nem hasonlít az eredeti formára.:) Na, jó a pontatlanság a munkatársnál és az általa elkészített munkánál ugyanúgy tönkre teheti a munkafolyamatokat. De hivatalos itt valaki:), lehet, hogy nekem is kevesebb borra van szükségem?:) Viccen kívül ez egy szerteágazó téma, az adott megrendeléstől függ és erről nagyon sokat lehetne beszélni a konkrétumok ismeretében.
A multimédia pedig egy feldolgozási rendszer, amely többféle csatornát is használ (szöveg, hang, kép, animáció), de nem szeretnénk értelmező szótárba átmenni:), lásd inkább itt Wikipédia.
A vége felé szeretnénk egy-két referenciát bemutatni.
3 d-s ábrák:
![]() |
![]() |
![]() |
Az eredeti cikk itt olvasható el.
Keresztes Attila
“Adunk egy grafikust ajándékba 1 napra”
.
További bejegyzések: