HTML

Spiritlab-webdesign-arculat-grafikus

Spontán alakuló, de hiteles információ kavalkád igényes, iparművész grafikai tervezésről, műhelytitkokról, jó és rossz megoldásokról, melyek főleg a kkv-nak szólnak.

Friss topikok

Linkblog

Kreativitás azonnal?

2010.12.14. 09:04 Spiritlab

 

A nagyarculati elemek közül néhány és egy jól bevált módszer

Az iparművész tervezőgrafikai kivitelezést illetően már beszámoltam egy-két trükkös fogásról, így ezúttal  inkább egy gyakorlati módszert szeretnék átadni. A cikk végén bemutatjuk referenciáinkat. A grafikus művészember, de mikor futószalagon kell átpasszolnia tegnapra a különféle kreatív anyagokat, akkor a stressz mindent megváltoztathat. De, ha pontosan tudod, hogy milyen irányba érdemes céged kapcsán arculat és identitás kapcsán grafikai manőverbe fognod, akkor ez sokat segíthet és arculattervező grafikusod rögvest körbetáncol téged örömében, mert a tudatos ügyfél nagy kincs manapság.:) Sokan azonban azt mondják, hogy: ,,Semmi elképzelésünk, tervünk sincsen, de kérjük csinálj valami kreatívat, nem tudjuk mit akarunk, de nyugodtan próbálkozz. Ugyan lesz ,,pár” variáció, aminek a 99 %-a kukába kerül, de sebaj.” Ez pazarlás, inkább élezzük először meg a baltát.

Jöjjön tehát a módszer, mely segítségével ez nem fog veled előfordulni.  Legyen szó tehát csomagolástervekről, molinókról, portáltervekről, dekorációkról vagy tasaktervekről, reklámtáskák vagy mappák terveiről vagy akármilyen további nagy vagy kisarculati elemről... Ha megvan a cég arculata, akkor a keret már adott. Ha nincs akkor a marketingterv (lásd pozicionálás) segít, mint egy vázlat, tervrajz. Mert már jól tudod, hogy kinek, mit és hol és hogyan akarsz eladni. A célszegmensről tudod, hogy  hol van, mit szeret, mi jellemzi őt stb. Ezután az adott téma kapcsán megfelelő módon kell használnunk az elménket. Erről azt kell tudni, hogy az asszociáció nem lineáris, azaz egy adott momentumról szerteágazóan jutnak eszünkbe más dolgok is és, ha ez nincs szabályozva, akkor könnyű elkalandozni rossz irányba. Ezért fogja egy papírt (eddig könnyű:)) írd le a közepére, ami kapcsán szeretnéd a tudattalan állományokat is turbó sebességre kapcsolni. Pl. írd azt, hogy grafikus. Most spontán ez jutott eszembe.:) Utána ebből húzz egy vonalat és írd le, ami erről eszedbe ötlik. Pl. online, gyors, megbízható, garanciát adó, kreatív, jó referenciák stb. És írd le, hogy erről mi jut eszedbe.

Az eredeti cikk itt tekinthető meg.

Referenciáinkat itt tudod megnézni.

 

.

Keresztes Attila

www.spiritlab.hu


“Adunk egy grafikust ajándékba 1 napra”


.

További bejegyzések:

5 grafikai szarvashiba Hatásos arculat
Valaki kinyírta a céged Webfejlesztés
Valamit dobjál össze délutánra Jó webgrafikusok?
Megújult weblap Rossz reklámgrafika
Formatervezés Intelligens bannerek
Névjegykártya evolúció Étlapok
Webáruház születik Siteodat lefoglalhatják
Életmentő reklámgrafika! Ne menj nyomdába
Hogyan készülnek a logók A 0 példányos könyv
Grafikusod felidegesedik, ha… Kreativitás most
Prospektus- és kiadványhibák A pincér bosszúja
Szórólapot, de ne így! Hibás formok

komment

Címkék: és identitás árak arculat készítés készítése mappák molinó dekorációk csomagolástervezés lépései arculatelemzés arculatfrissítés portáltervek molinók csomagolástervek tasaktervek reklámtáskák

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása